Jag måste säga att jag gillar den här familjen. Jag är inte galen i de, men jag tycker att de är fina männsikor. 

Best tycker jag om Khloe. Hon är snäll och smart och djup. Hon kan väldigt mycket och är en naturkraft. 

I början tyckte jag att hon var mindre vaker än sina systrar men nu tycker jag att hon är minst lika snygg som de. 

Näst best tycker jag om Kourtney. Visst är hon lite självisk ibland och kanske för kritisk, mest med sin mamma, men hon är en sådant bra mamma att man kan inte låta bli än gilla henne. Hon gick till sådana längder som att inte använda deodorant för att hennes barn skulle inte få kemikalier i mjolken som hon ammade de med. 

Sedan tycker jag om Bruce, även om han inte heter Kardashian, jag tycker han passar in i den här kategorin. 

Han är lugn och vis och hängiven till sin familj. 

Sedan gillar jag Kris. Hon är hängiven till sin familj och tydligen älskar allihopa. Hon jobbar ständigt för deras väbefinnande. 

Jag gillar Kim också, även om jag måste säga att från alla i familjen hon är den mest självfocuserade. Men hon är trevlig och måste jag säga smart. Oavsett hur många kritiserar henne och hennes familj, de pratar alltid korrect och inteligent och underhållande. Jag gillar inte att så många som kritiserar de gör så att man blir distraherad från fakta att de är verkligen duktiga och trevliga och bra människor att ha omkring sig. 

Vad hände under Kims graviditet tycker jag har varit en absurditet. Att kritisera öppet och även håna en gravid kvinna tycker jag är oacceptabelt. Om man vill hitta de dummaste elakaste personen i USA måste man titta på de som kommenterade elakt Kims person under den tiden. 

Poängen med min post är att ja, jag tycker om familjen Kardashians, och tycker dessutom att den är en familj som har många kvaliteer som de förnuftiga och mogna från tvtittararnas krets skulle tycka om. 

Det ständiga argumentet att systrarna har ingen talang och att de är berömda bara för att de är berömda är skitsnack. De är modeller, affärskvinnor, stilister, värdinnor i olika evenämanger. På vilket sätt är de här inte talanger?

Det är sörgsen att det finns så många som kritiserar så öppet och elakt familjen på grunder som är oärliga.

Men, det är bra att själva familjen har kraften att gå vidare oavsett motstonden. 

Jag uppmannar någon att bevisa mig fel. 

Ha en bra dag allesamans!

